motory sprzed 90' roku

forum przeniesione na www.motors.foka.us !!!POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY!!!

Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna -> Tuning mechaniczny -> Silnik z WSK w moich rekach :D :D Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Silnik z WSK w moich rekach :D :D
PostWysłany: Śro 19:09, 07 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





Witam!!
Co do silnika z mojej WSK zrobilem nastepujace przstrzały:
-Splanowalem glowice
-zmieilem fazy rozrzadu i wielkosci okien
-wypolerowalem kanały przelotowe dolotowe i wylotowy
-wypolerowalem denko i plasz tloka
-odchudzilem tlok
-wypolerowalem korbowod
-zalozylem wypelniacz skrzyni korbowej
-zalozylem inne łozyska wału-bardziej wytrzymałe
-załozyłem odsrodkowe wyprzedzenie zapłonu
-brak koła zamachowego
-zapłon bateryjny
-wypolerowałem skrzynie korbową
-wykonałem nowy tłumik (sam dyfuzor)
-wykonałem zawor EXUP (przepustnica wydechu)
-wzmocnilem sprzeglo
-swieca o zwiekszonej wartosci cieplnej(z wiadomych wzgledow)
-inny gaznik z suzuki GN 125 (niewiem jak bedzie na nim dzialal ale sprawdze)
to chyba tyle... jakies pytania to pisac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:12, 07 Mar 2007
Seba
************
************

 
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko





Hoho nie wiedziałem , że tyle tego zrobiłeś . A o co chodzi z tym zaworem EXUP ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:22, 07 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





zawor exup to zawot ktory steruje przelotem spalin... wiadomo ze dwusow musi miec opor wylotu spalin. w zwyklym tlumiku jest on jednakowy dla w kazdym zakresie obrotow. zawor exup jest to przepustnica płytkowa obrotowa ktora otwiera sie wraz z zwiekszaniem obrotow...tym zmienia sie opor i silnik jest szybciej "przewietrzany"gdy odejmniemy gaz, przepustnica sie przymyka i powstaje wiekjszy rezonans(odbicie) czesci niespalonej spowrotem do cylindra... zawor jest sterowany linka od gazu...ale chyba u mnie bedzie sterowany podcisnieniem...czyli zaworem podcisnieniowym
tak w skrocie to dziala


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:29, 07 Mar 2007
Seba
************
************

 
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko





Michał , dotoczyłeś nowe tulejki skrzyni biegów , bo słyszałem że silniki tuningowane lubią rozwalać skrzynie . Dokładniej w miejscach gdzie są tulejki to kartery rozrywa . Słyszałeś o tym ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:35, 07 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





tak słyszałem i nie mam tam tulei... rozwierciłem nad spawałem i mam tam łożysko z odkurzacza... pewnie sie śmiejecie dlaczego z odkurzacza ale są to łożyska wysokoobrotowe bez smarowania. Smile a w skrzynię nie ma takich obrotów a nawet to nie grzeją sie tak bo jest smarowanie i chłodzenie mgla olejowa Very Happy


Ps: Prosiłbym używajcie polskich znaków !! !! Przecież jesteśmy w Polsce Razz Pozdro Seba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:41, 07 Mar 2007
Seba
************
************

 
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko





<wow> widzę masz super pomysły trzymaj tak dalej . Dodałeś jeszcze coś od siebie to twojego silnika ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:01, 08 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





hehe no mam jeszcze jeden pomysl ale potrzebowalbym cylinder aluminiowy zeby wyciagnac tuleje. Wtedy bym zrobil 4 okna przeplukujace Very Happy w zeliwnym niema takiej mozliwosci bo wszystko to jeden odlew. Daloby to szybsze przeplukiwanie cylindra co wzroslo by na predkosci obrotowej Very Happy czyli wieksza moc <hahaha> drugim pomyslem jest zawor membranowy ktory steruje dolotem mieszanki. Otwierany jest on podcisniemniem zasysanej mieszanki pod tlok gdy tlok idzie do gory. Tłok schodzac w dol robi nadcisnienie pod tlokiem i zawor jest zamykany. nastepuje wieksze sprezenie mieszanki pod tlokiem i przeplukanie bedzie szybsze, z wieksza predkoscia przelotu Smile ale nie robie tego dopoki nie bede mial innego cylindra tego allu bo dopiero wtedy to bedzie efekt zadowalajacy mnie Very Happy Very Happy

PS nie robie polskich znakow bo mam okrojony system operacyjny i jak instalowalem skrypt do polskich znakow to wyskoczyl mi blad. nie zawsze mi sie wyswietlaja... poprostu nie chce mi sie tego naprawiac Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:58, 08 Mar 2007
Seba
************
************

 
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko





A w aluminiowym jest miejsce na dorobienie jeszcze 2 kanałów płuczących ?? Jeszcze można by było zrobić membranke prosto do komory korbowej wtedy można by było zrobić 5 lub 6 kanałów płuczących Very Happy Very Happy ale wtedy trzeba by było dorabiać nową tuleje .

Ps : Dla ciebie będzie wyjątek z polskimi znakami Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:03, 08 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





nom mozna do komory korbowej ale za duzo przerabiania karteru jest :/ miejsca na kanaly jest sporo. na 6 kanalow pluczacych nie bedzie miejsca bo zamki w tluku beda chaczyc o o okna kanalow i bedzie zrywac pierscienie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:57, 12 Mar 2007
>lukskywalker<
Gość

 





Slyszeliscie o gosciu ktory zalozyl do wsk175 3nawiewy od fiata takie niby turbo i do tego obwinol cylinder miedzianymi rorkami i podpiol to do nagrzewnicy od fiata. Na chamowni mial 26km do 100 w 6sek po zmianie tryb max predkosc 160km\h


nie zapominaj sie logować zanim napiszesz post!!!*1 OSTRZEŻENIE*
PostWysłany: Pon 20:03, 12 Mar 2007
Stroja
************
************

 
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zdunska Wola





nie słyszałem o czymś takim...
ps
mógł byś sie przedstawić Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:16, 12 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





w panach mam jeszcze zamiar wbudowac system doladowania dynamicznego z deltaboxem... ciekawe czy cos da Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:56, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





deltabox ci nic nie da chyba ze jezdzisz na niskich obrotach. stosuje sie to przy kartach przy naglym zwolnieniu predkości zeby silnika nie zalało, troszke lepiej reaguje silnik na wolnych obrotach na zmiane polozenia przepustnicy. Co do tego turbo w wusce 175 to kiedys napisze narazie ide skladac ten wynalazek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:35, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





Piszesz ze masz zaplon bateryjny ale na zdieciu widze ze masz magneto?? Jeszcze jedno w ktorym miejscu zalozyles tą przepustnice wydechową czy membrane.

PS. Nie pisz postów jeden pod drugim !! !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:26, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





te zdjecie nie jest moje;P co do delta boxu to wiesz co to jest?? odbija sie w nim strumien powietrza ktory ma dolot od przodu.... wtedy mozna zalozyyc stozek...
[link widoczny dla zalogowanych]

AA przypomnialo mi sie... zalozylem jeszcze zawirowywacz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silnik z WSK w moich rekach :D :D
Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna -> Tuning mechaniczny
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin