Witam!!
Co do silnika z mojej WSK zrobilem nastepujace przstrzały:
-Splanowalem glowice
-zmieilem fazy rozrzadu i wielkosci okien
-wypolerowalem kanały przelotowe dolotowe i wylotowy
-wypolerowalem denko i plasz tloka
-odchudzilem tlok
-wypolerowalem korbowod
-zalozylem wypelniacz skrzyni korbowej
-zalozylem inne łozyska wału-bardziej wytrzymałe
-załozyłem odsrodkowe wyprzedzenie zapłonu
-brak koła zamachowego
-zapłon bateryjny
-wypolerowałem skrzynie korbową
-wykonałem nowy tłumik (sam dyfuzor)
-wykonałem zawor EXUP (przepustnica wydechu)
-wzmocnilem sprzeglo
-swieca o zwiekszonej wartosci cieplnej(z wiadomych wzgledow)
-inny gaznik z suzuki GN 125 (niewiem jak bedzie na nim dzialal ale sprawdze)
to chyba tyle... jakies pytania to pisac
zawor exup to zawot ktory steruje przelotem spalin... wiadomo ze dwusow musi miec opor wylotu spalin. w zwyklym tlumiku jest on jednakowy dla w kazdym zakresie obrotow. zawor exup jest to przepustnica płytkowa obrotowa ktora otwiera sie wraz z zwiekszaniem obrotow...tym zmienia sie opor i silnik jest szybciej "przewietrzany"gdy odejmniemy gaz, przepustnica sie przymyka i powstaje wiekjszy rezonans(odbicie) czesci niespalonej spowrotem do cylindra... zawor jest sterowany linka od gazu...ale chyba u mnie bedzie sterowany podcisnieniem...czyli zaworem podcisnieniowym
tak w skrocie to dziala
Michał , dotoczyłeś nowe tulejki skrzyni biegów , bo słyszałem że silniki tuningowane lubią rozwalać skrzynie . Dokładniej w miejscach gdzie są tulejki to kartery rozrywa . Słyszałeś o tym ??
tak słyszałem i nie mam tam tulei... rozwierciłem nad spawałem i mam tam łożysko z odkurzacza... pewnie sie śmiejecie dlaczego z odkurzacza ale są to łożyska wysokoobrotowe bez smarowania. a w skrzynię nie ma takich obrotów a nawet to nie grzeją sie tak bo jest smarowanie i chłodzenie mgla olejowa
Ps: Prosiłbym używajcie polskich znaków !! !! Przecież jesteśmy w Polsce Pozdro Seba
hehe no mam jeszcze jeden pomysl ale potrzebowalbym cylinder aluminiowy zeby wyciagnac tuleje. Wtedy bym zrobil 4 okna przeplukujace w zeliwnym niema takiej mozliwosci bo wszystko to jeden odlew. Daloby to szybsze przeplukiwanie cylindra co wzroslo by na predkosci obrotowej czyli wieksza moc <hahaha> drugim pomyslem jest zawor membranowy ktory steruje dolotem mieszanki. Otwierany jest on podcisniemniem zasysanej mieszanki pod tlok gdy tlok idzie do gory. Tłok schodzac w dol robi nadcisnienie pod tlokiem i zawor jest zamykany. nastepuje wieksze sprezenie mieszanki pod tlokiem i przeplukanie bedzie szybsze, z wieksza predkoscia przelotu ale nie robie tego dopoki nie bede mial innego cylindra tego allu bo dopiero wtedy to bedzie efekt zadowalajacy mnie
PS nie robie polskich znakow bo mam okrojony system operacyjny i jak instalowalem skrypt do polskich znakow to wyskoczyl mi blad. nie zawsze mi sie wyswietlaja... poprostu nie chce mi sie tego naprawiac
A w aluminiowym jest miejsce na dorobienie jeszcze 2 kanałów płuczących ?? Jeszcze można by było zrobić membranke prosto do komory korbowej wtedy można by było zrobić 5 lub 6 kanałów płuczących ale wtedy trzeba by było dorabiać nową tuleje .
nom mozna do komory korbowej ale za duzo przerabiania karteru jest :/ miejsca na kanaly jest sporo. na 6 kanalow pluczacych nie bedzie miejsca bo zamki w tluku beda chaczyc o o okna kanalow i bedzie zrywac pierscienie
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Pon 19:57, 12 Mar 2007
>lukskywalker<
Gość
Slyszeliscie o gosciu ktory zalozyl do wsk175 3nawiewy od fiata takie niby turbo i do tego obwinol cylinder miedzianymi rorkami i podpiol to do nagrzewnicy od fiata. Na chamowni mial 26km do 100 w 6sek po zmianie tryb max predkosc 160km\h
nie zapominaj sie logować zanim napiszesz post!!!*1 OSTRZEŻENIE*
deltabox ci nic nie da chyba ze jezdzisz na niskich obrotach. stosuje sie to przy kartach przy naglym zwolnieniu predkości zeby silnika nie zalało, troszke lepiej reaguje silnik na wolnych obrotach na zmiane polozenia przepustnicy. Co do tego turbo w wusce 175 to kiedys napisze narazie ide skladac ten wynalazek.
Piszesz ze masz zaplon bateryjny ale na zdieciu widze ze masz magneto?? Jeszcze jedno w ktorym miejscu zalozyles tą przepustnice wydechową czy membrane.
te zdjecie nie jest moje;P co do delta boxu to wiesz co to jest?? odbija sie w nim strumien powietrza ktory ma dolot od przodu.... wtedy mozna zalozyyc stozek...
[link widoczny dla zalogowanych]
AA przypomnialo mi sie... zalozylem jeszcze zawirowywacz
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2Idź do strony 1, 2Następny