motory sprzed 90' roku

forum przeniesione na www.motors.foka.us !!!POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY!!!

Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna -> Tuning mechaniczny -> Silnik z WSK w moich rekach :D :D Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 19:16, 13 Mar 2007
>lukskywalker<
Gość

 





Sorki mi sie pomylilo z air boxem i gas boxem

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co to daje ten delta box?????????


nie zapominaj sie logować zanim napiszesz post!!!*1 OSTRZEŻENIE*
PostWysłany: Wto 19:36, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





zobacz rtsunek ktory zamiescilem i pomysl... przekonasz sie... i poczytaj o systemie SRAD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:48, 13 Mar 2007
>lukskywalker<
Gość

 





nie chce nikogo obrazac ale jaki srad.... i co srad ma do twojego rysunku, na nim jest pare rorek i filtr nic niezwyklego.


nie zapominaj sie logować zanim napiszesz post!!!*1 OSTRZEŻENIE*
PostWysłany: Wto 19:57, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





SRAD jest to system doladowania dynamicznego... czyli w zaleznosci od predkosci motocykla napor powietrza wpada do dolotu powietrza tak jak na rysunku... a delta box zapewnia odpowiednie odbicie strumienia powietrza... tyle ma wspolnego to ze soba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez petro dnia Wto 19:58, 13 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:57, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





Zeby nazwac cos ukladem srad i zeby to dzialalo musial bys rozwijac duze predkosci i nie miec filtra zamiast tego ogromny lejek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:59, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





moja pomylka delta box pomylil mi sie z airboxem... sorki zwracam honor ciagle mi chodzilo o Ram Air System a SRAD to odpiwiednik marki suzuki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:12, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





jak na forum wsatawic rys.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:14, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





musisz na jakis zew. serwer wrzucic zdjecie i pozniej skopiowac link


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:48, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





Po drugie to lepiej zrob sobie gaznik na podstawie art.T.Sałki i do tego tlumik bo to wszystko sie opiera na rezonansie jak zmienisz uklad ssący to musisz zmieniac okna i znowu tlumik. A ty chcesz stosowac jakies srady ktore w twoim przypadku napewno nie zwieksza mocy tylko zmieniaja charakterystyke twojego ukladu ssącego, jak chcesz z tego ukladu wyciągnąc dlugosc potrzebną do zrobienia tlumika no moze nawet i dyfuzora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:57, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





dyfuzor juz obliczylem i wykonalem.... układ dolotowy zrobie na podstawie prob i bledow... i porownam wyniki na hamowni... nic prostrzego.Opieralem sie na artykule T. Sałka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:17, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





ty chyba zrobiles pseudo dyfuzor. Ale jak mozna zrobic uklad ssacy na podstawie prob i bledow????? i jak mozna obliczyc z tego tlumik bo juz nie mowie ze dyfuzor? i jak to sie ma do tego srada.? moze masz specjalistyczny sprzet do miezenia przepluwu powietrza przez twoj gaznik???????:)ciekawe:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:48, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





są wzroy do obliczania dyfuzora. na tej podstawie zrobilem dyfuzor. obliczylem go na podstawie orginalnej puszki i długosci dootu... jeszcze nie mam airboxa i nie wiem czy bedzie. W pewnym arcie T. Sałka jest rysunek wlasnie wydechu i ten co obliczylem wyszedl bardzo podobnie. jest niewielka roznica wymiarow Smile taki pospawalem... a do tego jak bedzie chodzil pobawie ze wlasnie z dolotem.... jak sie nie uda to trudno czlowiek uczy sie na wlasnych bledach najlepiej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:56, 13 Mar 2007
>lukskywalker<
Gość

 





Ja bym radzil zrobic tak . W pierwszej chwili trzeba zalozyc (kupna badz samorobke, ale tego
niepolecam, jednak kupna to kupna) membrane aby pozbyc sie klopotow z
wydluzonym ukladem dolotowym co zmienia charakterystyke silnika, nastepnie
za membrana wkladamy wirnik łopatkowy odsirodkowy ( np. taki jaki jest w
fiacie 126p w nadmuchu), tutaj pojawia sie maly problem bo potrzebna jest
napiecie 12v w pradnicach na 12v problemu niema ale w 6v trzeba
zorganizowac zrodlo takiego napiecia. Za wirnikiem dajemy gaznik w ktorym
mozna dodatkowo wymienic dysze i iglice na wieksze, za gaznikiem w rurke
laczaca z filtrem wkrecamy przewodzik z instalacji gazowej a dokladnie
tlenowej, bo to tlen jest potrzebny do spalania wiec wieksza ilosc bedzie
poprawiac jego przebieg, ale niewolno z nim przesadzic bo glowica z
cylindrem zacznie nam sie topic nawet przy zalozonym w/w chlodzeniam,
pozwulmy sie tlenowi tylko ulatniac wzbogacajac powietrze w np. 35% tlenu
a nie tak jak normalnie w 21%.


nie zapominaj sie logować zanim napiszesz post!!!*2 OSTRZEŻENIE*
PostWysłany: Wto 23:27, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





myslalem o tym co piszesz... aje za duzo roboty Smile membrame zaloze ale z dmuchawa nie bede sie bawil bo niemam miejsca w tej ramioe co zrobilem. instalacje tlenowa tez chcialem zrobic... ale butla bedzie za mala i tylko w pewnych momentach bedzie jej sie uzywac. a mi nie jest potrzebna wsk najszybsza na swiecie... tylko troche ja wzmocnic bo w tej ramie co zrobilem to i tak z orginalnym silnikiem szla jak burza:D i to mi starczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:50, 16 Mar 2007
sokol
Nowy

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Pruszkowa





Żygać się chce od tych waszych rozważań...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silnik z WSK w moich rekach :D :D
Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna -> Tuning mechaniczny
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin