SRAD jest to system doladowania dynamicznego... czyli w zaleznosci od predkosci motocykla napor powietrza wpada do dolotu powietrza tak jak na rysunku... a delta box zapewnia odpowiednie odbicie strumienia powietrza... tyle ma wspolnego to ze soba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez petro dnia Wto 19:58, 13 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
moja pomylka delta box pomylil mi sie z airboxem... sorki zwracam honor ciagle mi chodzilo o Ram Air System a SRAD to odpiwiednik marki suzuki
[link widoczny dla zalogowanych]
Po drugie to lepiej zrob sobie gaznik na podstawie art.T.Sałki i do tego tlumik bo to wszystko sie opiera na rezonansie jak zmienisz uklad ssący to musisz zmieniac okna i znowu tlumik. A ty chcesz stosowac jakies srady ktore w twoim przypadku napewno nie zwieksza mocy tylko zmieniaja charakterystyke twojego ukladu ssącego, jak chcesz z tego ukladu wyciągnąc dlugosc potrzebną do zrobienia tlumika no moze nawet i dyfuzora.
dyfuzor juz obliczylem i wykonalem.... układ dolotowy zrobie na podstawie prob i bledow... i porownam wyniki na hamowni... nic prostrzego.Opieralem sie na artykule T. Sałka
ty chyba zrobiles pseudo dyfuzor. Ale jak mozna zrobic uklad ssacy na podstawie prob i bledow????? i jak mozna obliczyc z tego tlumik bo juz nie mowie ze dyfuzor? i jak to sie ma do tego srada.? moze masz specjalistyczny sprzet do miezenia przepluwu powietrza przez twoj gaznik???????:)ciekawe:)
są wzroy do obliczania dyfuzora. na tej podstawie zrobilem dyfuzor. obliczylem go na podstawie orginalnej puszki i długosci dootu... jeszcze nie mam airboxa i nie wiem czy bedzie. W pewnym arcie T. Sałka jest rysunek wlasnie wydechu i ten co obliczylem wyszedl bardzo podobnie. jest niewielka roznica wymiarow taki pospawalem... a do tego jak bedzie chodzil pobawie ze wlasnie z dolotem.... jak sie nie uda to trudno czlowiek uczy sie na wlasnych bledach najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Wto 22:56, 13 Mar 2007
>lukskywalker<
Gość
Ja bym radzil zrobic tak . W pierwszej chwili trzeba zalozyc (kupna badz samorobke, ale tego
niepolecam, jednak kupna to kupna) membrane aby pozbyc sie klopotow z
wydluzonym ukladem dolotowym co zmienia charakterystyke silnika, nastepnie
za membrana wkladamy wirnik łopatkowy odsirodkowy ( np. taki jaki jest w
fiacie 126p w nadmuchu), tutaj pojawia sie maly problem bo potrzebna jest
napiecie 12v w pradnicach na 12v problemu niema ale w 6v trzeba
zorganizowac zrodlo takiego napiecia. Za wirnikiem dajemy gaznik w ktorym
mozna dodatkowo wymienic dysze i iglice na wieksze, za gaznikiem w rurke
laczaca z filtrem wkrecamy przewodzik z instalacji gazowej a dokladnie
tlenowej, bo to tlen jest potrzebny do spalania wiec wieksza ilosc bedzie
poprawiac jego przebieg, ale niewolno z nim przesadzic bo glowica z
cylindrem zacznie nam sie topic nawet przy zalozonym w/w chlodzeniam,
pozwulmy sie tlenowi tylko ulatniac wzbogacajac powietrze w np. 35% tlenu
a nie tak jak normalnie w 21%.
nie zapominaj sie logować zanim napiszesz post!!!*2 OSTRZEŻENIE*
myslalem o tym co piszesz... aje za duzo roboty membrame zaloze ale z dmuchawa nie bede sie bawil bo niemam miejsca w tej ramioe co zrobilem. instalacje tlenowa tez chcialem zrobic... ale butla bedzie za mala i tylko w pewnych momentach bedzie jej sie uzywac. a mi nie jest potrzebna wsk najszybsza na swiecie... tylko troche ja wzmocnic bo w tej ramie co zrobilem to i tak z orginalnym silnikiem szla jak burza:D i to mi starczy
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2