motory sprzed 90' roku
forum przeniesione na www.motors.foka.us !!!POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY!!!
Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna
->
Eksploatacja
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
::*Forum*::
----------------
licznik odwiedzin:
Regulamin
Wasze propozycje do forum..........................!!!WAŻNY TEMAT...PRZECZYTAJCIE!!!
::*Użytkownicy*::
----------------
Nasze maszyny
Przedstaw się, poznajmy się...
::*WSK*::
----------------
Awarie
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Elektronika
Eksploatacja
::*Simson*::
----------------
Awarie
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Elektronika
Eksploatacja
::*Romet, Motoryna, Komar, Chart, Jawka, Ogar, itp...*::
----------------
Awarie
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Elektronika
Eksploatacja
::*MZ*::
----------------
Awarie
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Elektronika
Eksploatacja
::*Jawa*::
----------------
Awarie
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Elektronika
Eksploatacja
::*Inne motorki...*::
----------------
Awarie
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Elektronika
Eksploatacja
::*Ogłoszenia*::
----------------
Kupię
Sprzedam
::*Hyde Park*::
----------------
Zloty spotkania
Humor
Piszcie co chcecie...
::*Download*::
----------------
Zdjęcia
Filmy
----------------
Kosz...
*>> Reklama <<*
----------------
www.motorower.brzesko.net
**Beczka linków**
----------------
ShoutBox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
petro
Wysłany: Pon 19:18, 12 Mar 2007
Temat postu:
najlepiej ustawiac na pracujacym silniku... bez przyrzadow ustawiasz tak jak najlepiej ma jechac i juz
Seba
Wysłany: Pon 18:39, 12 Mar 2007
Temat postu: Ustawienie zapłonu Ogar 200&Jawka
Dostęp do przerywacza uzyskujemy po wykręceniu 3 wkrętów M3x8 i zdjęciu pokrywki iskrownika.
Do sprawdzenia wielkości szczeliny między stykami przerywacza należy koło zamachowe tak ustawić ,aby styki były rozwarte. Szczelinę sprawdza się szczelinomierzem o grubości 0,4 mm ( lub dwiema żyletkami
) który wsuwa się między styki przerywacza. Jeśli szczelina jest niewłaściwa należy ją wyregulować przez poluzowanie wkręta trzymającego pod stawkę kowadełka i przesunięcie kowadełka .
Jeśli zapłon jest ustawiony prawidłowo, początek rozwarcia styków przerywacza powinien nastąpić w odległości :
dla silników zdławionych 1,2 - 1,5 mm
dla silników oddławionych 1,8 - 2,0 mm
przed GMP ( górny martwy punkt tłoka) .W przypadku gdy wyprzedzenie zapłonu jest niewłaściwe , należy poluzować uchwyty podwstawy iskrownika i obrócić ją w prawo - zmniejszając wyprzedzenie, lub w lewo w celu zwiększenia wyprzedzenia zapłony. Podstawę iskrownika można obrócić maksymalnie o 20* . Po właściwym ustawieniu zapłonu należy dokręcić uchwyty podstawy iskrownika oraz sprawdzić wyprzedzenie .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin